ellankawaiisweet

Alla inlägg under september 2014

Av ellan/ellen - 21 september 2014 11:07

Hej! Förlåt mig snälla jag vet jag har inte uppdaterat på länge men nu kommer en uppdatering i alla fall ;)

Av ellan/ellen - 9 september 2014 20:55

Hai! enu ett inlägg ja jag mår fortfarande piss   haha jag är sugen på tårta xD nä men ni ska få se mig irl nu   så varsågod :D dena bilden är dock gammal men jag ser ungefär lika dan ut som nu   glöm inte att sprida min blogg och så bye bye <3

Av ellan/ellen - 9 september 2014 14:49

Hai! I dag har jag inte gjort något skit efter som att jag är sjuk men jag har gjort lite fimo och sytt kläder och sånt lite smått ^^ men ni får se en bild på en tröja jag gjort ^.^ japp den är nog för liten för mig :( men men men jag har önskat mig en bjd som jag hoppas jag kommer få ni får se en bild på han också ^.- visst är han snygg ? men ja det var allt för idag hoppas ni inte blir sjuka men bye bye ??

Av ellan/ellen - 8 september 2014 21:54

Hej! jag har verkligen ingen insperation just nu D: asså snälla hjälp jag ska försöka göra lite rolligare inlägg men just nu har fan min hjärna stanat helt xD jag ska kanske börja göra veckans insperation eller hissa eller dissa ni får också gärna ställa massa frågor till mig i frågerutan ^^ jag ska göra en video till youtube snart som är en fråge stund och förestän min youtube kanal heter ellan sweet   och jag är sjuk och förmodligen kommer det upp ett nytt inlägg i morgon   

Av ellan/ellen - 8 september 2014 07:32

Hej och god morgon   idag är det skola som suger skit   men om man vill att livet ska fortseta så   men nu ska jag fortsätta äta min frukost   men bye bye

Av ellan/ellen - 7 september 2014 10:20

Hej! alli hoppa om det ens är nogon som läser

 

min blogg men själv tycker jag att jag är rätt o 

 

osocial xD men jag måste börja skriva lite mer   ^^ just det snart är det halloween


och jag har redan fixat headern   

Presentation


Hej! jag heter Ellen/Ellan och är intresserad av japansk kultur mm. Följ mig gärna på instagaram där heter jag ellankawaiisweet_chan ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du intresserad av japan
 nej aldrig
 jätte mycket
 så där
 har ingen aning om va det handlar om

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards